|
|||||
Facebook-pixeln är ett analysverktyg som hjälper dig mäta hur effektiva dina annonser är genom att tolka åtgärderna personer utför på din webbplats. Använd pixeln när du vill: Se till att dina annonser visas för rätt personer. Hitta nya kunder eller personer som har besökt en viss sida eller utfört en viss åtgärd på din webbplats. När du har konfigurerat Facebook-pixeln aktiveras den när någon utgör en åtgärd på din webbplats. Exempel på åtgärder är att lägga till ett objekt i kundvagnen eller köpa något. Pixeln samlar in dessa åtgärder, som kallas händelser, och skickar dem till din Facebook-pixelsida i Events Manager. Därifrån kan du se åtgärderna som dina kunder utför och du har möjlighet att nå dessa kunder igen genom framtida Facebook-annonser. Modulen skickar händelser till din Facebook-pixelsida när kunden utför dessa åtgärder: |
|||||
För mer information, vänligen uppsök produktens hemsida. | |||||
|